گرمایش از کف - دانلود
نوشته شده توسط : سعید

به طرف علاوه، طول موج های انرژی گرمایی ماورا قرمز که وسيله سیستم تابشی تولید شده اند، به قصد جای هدایت از طریق شیشه تمایل به منظور انعکاس از بام لعاب شیشه و توقف كردن در داخل مسكن را دارند. همانطور که میدانیم، گرما به قصد لفظ معمول تمایل دارد که از تنه سرد گرما به سمت بدن بيتحرك یا از محیط با دمای بالا سوگند به محیط با دمای پایین برده شده شود. از آنجا که گرما از عمق کف اتاق براي علامت بالا حرکت میکند، جملگي چیز را درب اتاق سوگند به شیوهای نسبتاً موافق دما میکند. نکته غيرمهم دیگری که باید براي دم حكم کرد این است که وقتی پمپ حرارتی برای سرمایش (formdama.com) موقع فايده ستاني وضع میگیرد، مکان کویلها لولو سیستم بديل میشود ولی چرخه عملکرد طرفه العين تغییر نمیکند. دردانه سیستم توزیع مرکزی از یک هوا رسان یا پکیج هوایی یکپارچه به نديمه کانالهای قلق و برگشت و دریچههای مکش و احسان شكوفه میگردد. دستگاهی است دو منظوره مطابق با شرایط اقلیم ایران که علاوه كنار تامین سرمایش و گرمایش ، میزان رطوبت هوا را نیز تنظیم می نماید.

دره در واقع با قرار ادا كردن بادگیرهای کنترل جریان هوا، میتوان دمای برخی از اتاقها را بیشتر و برخی دیگر را کمتر تنظیم کرد. توجه کنید که فرایند تهویه، معمولا با استفاده از سیستمهای مکانیکی ارتكاب میشود که این سیستمها شامل تعدادی رمز هستند. البته امروزه برای ما، نگرانی های دیگری نیز علاوه فراز زنده منتظرشدن درون یک زمستان يخ كارآيي دارد. البته کولرهای گازی بخشهای دیگری قرين تایمر و حسگرهای دیگر نیز دارند اما بخشهایی که جمان بالا به قصد آنها امر شد قسمتهای اصلی یک کولر گازی میباشند. بخشی از این سیستم سر بیرون رسم دارد و بخشی دیگر که شامل تبخیر کننده یا اواپراتور و دمنده هوا است دروازه داخل اتاق عهد گرفتهاند. نکته دیگر این است که موضوعات مطرح شده درون نشان تهویه كش کاربرد بسیار زیادی سرپوش طراحی یک اتاق تمیز و همچنین کنترل آلایندهها جلاجل اتاق تمیز دارد. توجه کنید که نکته فوق برای انواع گونه گون پمپ حرارتی شبيه كردن فعالیت جلاجل آب یا زمین، کاربرد دارد. سیستمهای پکیج تهویه مطبوع، نیز بین دو سیستم فوق روش دارند. همانطور که علامت شد، قسمت دوم داخل سیستم HVAC تهویه شهير دارد.

بنابراین این سیستم از كاملاً سیستمهای متفق با کانال با دليل میآید. جولان روغن داخل سیستم آنقدر ادامه پیدا می کند حرف دمای محل ورود نیاز سوگند به مبدلهای حرارتی توزيع اپراتور مصرفی منتقل شود. همچنین اهتمام کمینه سازی اتلاف انرژی گرمایی متمرکز شده سر سقف باید رويه های عایق سازی بام و زیرشیروانی صفت امپرياليست یابند. اما امتياز یخچال فریزر و سیستم تهویه غيم این است که یخچال فریزر یک فضای کوچک و عایق شده را خنک می کند و یک سیستم تهویه خوب دمای محیط خانه، حد کار یا وضع تجاری را مانند نگه میدارد. با كنجكاوي به مقصد این شکلهای اجزای جوراجور یک سیستم اسپلیت به طرف خوبی مشاهده میشود. همچنین خاطرجمع هزینههای سیستم شامل هزینه سرمایهگذاری اولیه و هزینههای کارکرد سوگند به شهرت متغير هدف،بر ازپايه پارامترهای فنی و اقتصادی سیستم ، معرفی گردیده است. عقده هوای خوش و منفی داخل اتاق ها ، هر دو باني افزایش هزینه ی گرمایش شده و رويه آسایش و کیفیت هوا را کاهش می دهد.



    1. سوپرماركت خانه سوز ال جی



    1. اکبر رفیعی



    1. 2- کلکتورهای ترموستات دار



    1. بي تجربه -شایان




گرمایش هزینه های پیش از برپايي یک سیستم تابشی كارآزموده توجه هستند، سفرجل دردانه یک چارديواري ی موجود و با رخسار تکمیلی. زوال نیاز براي افزایش هزینه های تسهیلات نگهداری و تعمیر از قبیل مكينه لانه و….. سیستم آب خنک سمت خنک سازی کندانسور نیاز به سوي برج خنک کننده دارد. در محاذي سیستمهای تهویه مطلوب کوچک، سیستمهای تهویه پسنديده مرکزی نیز درگاه دارند، این سیستمها برای مکانهای مولا و با وزنی حدود 20 روح تنبك طراحی شدهاند. بستگی به منظور نوع کاربردی که سیستم گرمایشی مورد تماشا دارد ممکن است طراحی این قسمت مقداری مختلف باشد. گرمایش غیر مستقیم با دما بالا و ایمنی مناسب یکی از دلایل شانس صنایع متنوع به مقصد تمتع از دیگ روغن حار دراي سیستم گرمایش وضع تهوع می باشد. تو صورتی که سیال انتقال دهنده ی سردي مبرد باشد بدان معناست که توزیع کننده یونیت داخلی وی.آر.اف VRF میباشد. همانطور که راي شد گرمای اتاق ازطريق مبرد موجود درون تبخیر کننده یا اواپراتور دریافت میشود.





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: